Atšilę orai augina pieno produktų pardavimus, populiarėja naujos rūšies gaminiai

03.05.2024 09:00:00 | Vilnius

Lidl-High-Protein-pudingas

Atšilę orai anksčiau nei įprastai lemia sezonines pieno produktų pardavimo tendencijas, tačiau matomi ir visiškai nauji šių gaminių vartojimo pokyčiai. Kokių seniai pamėgtų ir naujų pieno produktų pardavimai auga, kaip keičiasi šių gaminių vartojimas bei kaip prekybininkai siekia išlaikyti žemą jų kainą, pasakoja „Lidl Lietuva“ pirkimų skyriaus vadovas Domantas Vizbaras.

„Pienas ir pieno produktai – neatsiejama Lietuvos gyventojų kasdienio raciono dalis. Mūsų atlikti tyrimai ir duomenys sufleruoja, kad kasdien pieno produktus vartoja daugiau nei pusė Lietuvos gyventojų. Visgi pastebime, kad jų pasirinkime svarbų vaidmenį atlieka ir produktų kaina, todėl dedame pastangas, kad galėtume užtikrinti bene žemiausias kainas rinkoje. Pieną renkasi du iš trijų šalies gyventojų, tačiau dar dažniau lietuviai vartoja jo gaminius – grietinę, sviestą ar sūrį. Pastebima, kad brandesnio ir vyresnio amžiaus gyventojai labiau mėgsta varškę, kefyrą, grietinę ir sviestą, o jaunesni dažniau perka jogurtą, pieną ir varškės sūrelius“, – sako D. Vizbaras.

Kaina – aktualus aspektas

Kadangi pieno produktai sudaro svarbią Lietuvos pirkėjų krepšelio dalį, prekybininkai skiria daug dėmesio siekdami užtikrinti, kad šių produktų kaina būtų žema.

„Pavyzdžiui, mums žemą pieno produktų kainą padeda garantuoti platus privačių prekės ženklų pasirinkimas, itin efektyvi tiekimo grandinė, didelis užsakymų mastas visos „Lidl“ tarptautinės grupės mastu. Taip pat „Lidl“ dirba su Lietuvos pieno produktų gamintojais ir padeda jiems plėstis į užsienį bei didinti savo gamybos apimtis. Tai lemia mažesnę didmeninę kainą, kas savo ruožtu padeda „Lidl“ pasiūlyti savo pirkėjams pigesnę lietuvišką produkciją“, – pasakoja D. Vizbaras.

Remiantis naujausiais rinkos tyrimų įmonės „SeeNext“ slapto pirkėjų tyrimo duomenimis, „Lidl“ siūlo pigiausią dažnai vartojamų pieno produktų pasirinkimą. Balandžio 9 d. atlikto tyrimo metu pieno produktai, apsiperkant „Lidl“ parduotuvėje, kainavo 6,55 euro ir buvo 1,5 euro pigesni už brangiausiai pieno produktus siūlantį prekybos tinklą.

Auga kefyro ir baltymais gausių produktų pardavimai

„Lidl“ pastebi, kad pieno produktų populiarumas Lietuvoje išauga šiltuoju metų laiku. Pavyzdžiui, kefyro parduodama net 23 proc. daugiau. Tokį pokytį daugiausiai lemia tai, kad pavasarį ir vasarą žmonės aktyviai gamina šaltibarščius. Sušilus orams tampa populiarūs ir kiti patiekalai su kefyru – nuo šaltų sriubų iki trintų kokteilių su vaisiais.

„Pastaruoju metu Lietuvoje pastebime ir baltymais gausių pieno produktų „High Protein“ linijos produktų populiarėjimą. 2022–2023 m. šio produkto pardavimai mūsų parduotuvėse augo net 30 proc.  Prie to veikiausiai prisideda augantis žmonių noras maitintis sveikiau, o baltymai yra svarbūs tiek daug protiškai dirbantiems, tiek sportuojantiems. Besirūpinantys savo organizmu taip pat gausiau perka natūralius jogurtus, kuriuose netrūksta virškinimui būtinų gerųjų bakterijų“, – pastebi D. Vizbaras.

Pirkėjams patinka inovacijos

Taip pat pastebima, kad Lietuvos pirkėjai mielai išbando ir įvairius naujoviškus pieno produktus, dėl to gamintojai ir prekybininkai nuolat investuoja į inovatyvius receptus.  

„Visada ieškome būdų, kaip nustebinti pirkėjus, ir nebijome naujovių, kurios vėliau įsitvirtina pirkėjų nuolatiniuose krepšeliuose. Taip pat plėsdami asortimentą atsižvelgiame į klientų besikeičiančius poreikius. Neseniai asortimentą papildėme jogurtu su duona ir slyvomis ar abrikosais, graikiško tipo jogurtais su skoniais. Šie produktai iškart tapo mūsų pirkėjų favoritais, o visai netrukus pateiksime ir daugiau naujovių“, – sako D. Vizbaras.

Netolimoje ateityje „Lidl“ lentynas pasieks jogurtai tik iš trijų ingredientų (jogurto, cukraus ir vaisių ar uogų), šviežias šokoladinis pienas, kelių rūšių varškės desertai, pasukos su sūdyta karamele arba braškėmis, arba mangais ir pasifloromis, Grana Padano sūris iš Italijos su saugoma geografine kilmės vietos nuoroda. Po pertraukos į asortimentą grįš pirkėjų pamėgtas augalinis ryžių ir kokosų gėrimas.

„Be to, nuolat pildome savo asortimentą atsižvelgdami į sezoniškumą, pavyzdžiui, netrukus lentynose pasirodys šaltibarščių kefyras, tzatziki padažas, griliui skirti sūriai. Šiuos produktus lietuviai yra pamėgę ir už aukštą jų kokybę, ir už žemą kainą“, – sako D. Vizbaras.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 72 „Lidl“ parduotuvės 27 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje ir Gargžduose.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau