Tyrimas: pirkėjai norėtų, kad ir kitur būtų pigu kaip „Lidl“

11.08.2023 10:00:00 | Vilnius

Tyrimas: pirkėjai norėtų, kad ir kitur būtų pigu kaip „Lidl“

Nuo pavasario pakilęs į kovą su aukštomis kainomis, prekybos tinklas „Lidl“ jau sumažino daugiau nei 620 kainų. Tačiau, pirkėjų nuomone, pigiausias prekybos tinklas Lietuvoje, sustoti neketina. Ir toliau mažina reikalingiausių produktų kainas bei rodo pozityvų pavyzdį rinkoje.

Prekybos tinklas „Lidl“ savo ištikimiems pirkėjams jau ne vienerius metus siūlo ne tik išskirtinių ir kokybiškų produktų gausą, bet ir džiugina itin mažomis kainomis. Būtent čia pirkėjai visada randa privačių prekių ženklų, specialių teminių savaičių produktų, sezoninių prekių ir kasdien gali apsipirkti kur kas pigiau. Tai spėjo įvertinti ir patys klientai.

Kainų mažinimas – įvertintas ir pirkėjų

Praėjusį savaitgalį „Lidl“ savo pirkėjus nudžiugino sumažinusi dar 200 prekių kasdienes kainas. Reguliarios kainos sumažintos net 25 skirtingų kategorijų prekėms: pieno produktams, duonos gaminiams, užkandžiams, gaiviesiems gėrimams, įvairiems konservuotiems produktams, gyvūnų prekėms bei kosmetikos ir valymo priemonėms ir kitiems produktams.

Maisto ir ne maisto produktų kainos mažinamos nuo kelių iki net keliasdešimties procentų. Tad kiekvienas kasdien gali rasti savo skonį ir poreikius atitinkančias kokybiškas prekes už patraukliausias kainas. Tyrimai rodo, kad tą apsipirkdami pastebi ir pirkėjai.

Naujausios, liepos 10–19 d. tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, pirkėjai būtent „Lidl“ įvardija  kaip pigiausią prekybos tinklą Lietuvoje, kuriame jie sutaupo daugiausiai. Tokią nuomonę apklausoje išreiškė 44 proc. gyventojų. Be to, dauguma apklaustųjų, net 54 proc., tokias pat mažas kainas, kaip ir visose prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse, norėtų išvysti ir kituose prekybos centruose.

Kaip teigia „Lidl Lietuva" rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė, toks pirkėjų pasitikėjimas –didelis įvertinimas, įrodantis, kad prekybos tinklas juda tinkama kryptimi.

„Suprasdami savo klientų lūkesčius ir poreikius, į kainų mažinimo maratoną įtraukėme dar daugiau savo privačių prekių ženklų, kurie nuo šiol pasižymės dar geresniu kainos ir kokybės santykiu. Tad, aktyviai reaguodami į sezoniškumo ir žaliavų kainų pokyčius bei toliau skatindami palankesnį bendradarbiavimą su tiekėjais, ir toliau tęsime pirkėjų pamėgtų produktų kainų mažinimą. Siekiame išlikti ne tik pirkėjų mėgstamu, bet ir pigiausiu prekybos tinklu Lietuvoje”, – aiškina K. Mažeikytė.

Pavyzdys prekybos rinkoje

Itin aktyvius kainų pokyčius „Lidl“ pradėjo vykdyti dar pavasarį ir jau spėjo užsitikrinti pigiausio prekybos tinklo titulą. Visgi, prekybos tinklas nelinkęs užmigti ant laurų, nes pirkėjų įvertinimas skatina ir toliau rodyti ilgalaikį pavyzdį.

„Mums itin svarbu atliepti ne tik rinką, bet ir pirkėjų poreikius. Tad šis pirkėjų įvertinimas skatina mūsų lyderystę ir yra dar didesnis įpareigojimas ne tik tęsti kainų mažinimo žingsnius, bet ir būti pavyzdžiu Lietuvos rinkoje. Skatiname tai, kad kiekvienas apsipirkimas būtų kuo draugiškesnis kiekvieno pirkėjo kišenei“, – teigia „Lidl“ rinkodaros vadovė K. Mažeikytė.

Pigesnių privačių prekių ženklų „Pilos“, „Bellarom“, „Milbona“, „Kania“, „Culinea“, „Lupilu“ ir kitų ieškokite visose 69 parduotuvėse visoje Lietuvoje: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau