Nuo sūrių iki sūrelių: „Lidl“ sumažino pieno produktų kainas

17.08.2023 11:00:00 | Vilnius

Sūreliai

Ko gero, kiekvieno pirkėjo krepšelyje galime surasti įvairių pieno produktų, be kurių neįsivaizduojama lietuviška virtuvė, o ir įvairiausius pieniškus desertus mėgsta tiek suaugę, tiek vaikai. Pirkėjų nuomone pigiausiu prekybos tinklu tituluojamas „Lidl“ nuolat stebi situaciją rinkoje ir rūpinasi, jog pirkėjai sutaupytų dar daugiau – šįkart atpigino per 40 pieno produktų: nuo įvairiausių sūrių iki saldžiųjų sūrelių.

Nuo pavasario „Lidl“ iš viso jau sumažino daugiau nei 620 reguliarių kainų, užtikrindamas galimybę kasdien apsipirkti pigiau – kaip rodo apklausos, tai pastebi ir patvirtina didžioji dalis Lietuvos gyventojų.

„Pirkėjų pasitikėjimas – mums svarbiausias. Esame jiems įsipareigoję siūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį kiekvienam, apsilankančiam bet kurioje „Lidl“ parduotuvėje. Tai darome ir dabar, sumažinę kasdienes kainas dešimtims pieno produktų, be kurių daugelis neįsivaizduoja savo pusryčių, pietų ar vakarienės“, – sako „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas Lukas Gudas.

Pirkėjai „Lidl“ įvardija kaip pigiausią prekybos tinklą Lietuvoje – tai atskleidžia šių metų liepos 10–19 d. rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktos reprezentatyvios apklausos rezultatai. Didžiosios dalies apklaustųjų nuomone, šiame prekybos tinkle randamos mažiausios prekių kainos. Be to, daugiausia respondentų, norinčių išleisti mažiausiai, renkasi būtent „Lidl“ parduotuves.

Mažesnės kainos – sūriams, sūreliams ir ne tik

Naujomis – mažesnėmis – kainomis paženklinta daugiau nei 40 pieno produktų, tarp kurių – net 17 skirtingų sūrių ir 16 varškės sūrelių – pastarieji atpigę dešimtadaliu. Pigiau kainuoja ir pirkėjų itin mėgstami „Pilos“ glaistyti vanilės skonio sūreliai bei sūreliai su padidintu baltymų kiekiu.

Bene labiausiai – net 25 proc. – atpigo „Milbona“ 45 proc. riebumo „Tilsiter“ sūris riekelėmis: 1 kg pakuotę pirkėjai gali įsigyti tik už 7,49 Eur. To paties prekių ženklo tarkuotas mocarelos sūris nuo šiol kainuoja dešimtadaliu pigiau – 1,99 Eur už 200 g pakuotę. Beveik tiek pat mažėjo ir kitų, pirkėjų mėgstamų tarkuotų sūrių – „Ementalio“ bei „Gouda“ – kainos. Iki dešimtadalio atpigo įvairių rūšių „Pilos“ sūriai riekelėmis: „Edam“, „Emmentaler“, „Salami“ ir kt., taip pat olandiškasis „Pilos“ Gaudos sūris, sūris „Karaliukas“ ir vaikų itin mėgstamos „Pilos“ plėšomos sūrio lazdelės.

Užsukę į „Lidl“, apsidžiaugs ir gaivių desertų mėgėjai: „Milbona“ pieno kokteiliai bei gėrimai atpigo maždaug dešimtadaliu. Dabar jų kaina prasideda nuo 0,69 Eur. Dar labiau – net 13 proc. – sumažėjo 1000 ml „Bon Gelati“ ledų pakuotės kaina – iki 3,49 Eur.

Be abejo, kokia vasara be šaltųjų sriubų? Jei mėgstate gaminti šaltibarščius, apsidžiaugsite sumažėjusia „Pilos“ BIFI kefyro kaina – 1 kg pakuotė kainuoja 1,35 Eur. Tuo metu gaiviąja šios vasaros naujiena – šalta „Pilos“ agurkų sriuba – pirkėjai mėgausis vos už 0,99 Eur.

Pokyčiai žaliavų rinkoje – pokyčiai ir prekių lentynose

„Lidl Lietuva“ atstovo teigimu, didelės dalies pieno produktų kainų sumažėjimą nulėmė kelios priežastys, tarp svarbiausių – tvirtos derybinės galios ir partnerių lankstumas.

„Dirbame tiek su Lietuvos, tiek su užsienio tiekėjais, o dėl ilgametės patirties ir didelių pirkimo apimčių galime itin greitai užtikrinti gaunamų prekių kainas. Vertiname partnerių mums suteikiamą pasitikėjimą ir lankstumą reaguojant į itin sparčiai besikeičiančią padėtį žaliavų bei kitose rinkose. Todėl pasiekti rezultatai – dar mažesnės kasdienių pieno produktų kainos – yra įrodymas, jog nuolatinės pastangos dėl pirkėjų gerovės yra svarbios“, – teigia L. Gudas.

Pasak jo, įtakos pieno produktų kainų mažinimui turėjo ir pirkėjų palankumas vietos gamintojams: „Lietuviškų prekių dalis mūsų parduotuvių lentynose sudaro ženklią „Lidl“ siūlomų produktų dalį – net du trečdaliai bazinių pieno produktų yra gaminami Lietuvoje. Pirkėjams maisto produktų kilmės šalis yra vienas svarbiausių kriterijų, o jį palydinti mažesnė kaina dar labiau skatina rinktis mūsų siūlomas prekes“, – tikina „Lidl Lietuva“ vyriausiasis asortimento vadovas L. Gudas.

Itin svarbus vaidmuo mažinant reguliarias kainas tenka ir prekybos tinklo privatiems prekių ženklams – jais pažymėta produkcija sudaro kone 90 proc. „Lidl“ asortimento: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Tarp labiausiai pirkėjų atpažįstamų ir vertinamų „Lidl“ prekės ženklų – „Pilos“, „Solevita“, „Argus“, „Alesto“, „Lupilu“, „Pikok Pure“ ir kiti.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau