„Lidl“ strategija pasiteisina: pripažintas didžiausią vertę už pinigus sukuriantis prekių ženklas

26.09.2023 10:00:00 | Vilnius

„Lidl“ strategija pasiteisina: pripažintas didžiausią vertę už pinigus sukuriantis prekių ženklas

Prekybos tinklas „Lidl“ – didžiausią vertę už pinigus pirkėjams sukuriantis prekių ženklas Lietuvoje. Jis – taip pat ir vienas drąsiausių prekių ženklų šalyje. Tokius pasiekimus atskleidžia šių metų vasarą atliktas prekių ženklų „Baltic Brands“ tyrimas, rašoma „Lidl“ pranešime žiniasklaidai.

Kasmet visose Baltijos šalyse – Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje – atliekamas išsamus tyrimas, aprėpiantis daugiau nei 600 prekių ženklų ir 300 vartotojų gyvenimo būdo aspektų. Rinkos tyrimų bendrovės „Norstat“ atliktame tyrime apklausta daugiau nei 3 tūkst. respondentų, trečdalis kurių – Lietuvoje.

Pasak „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovės Kristinos Mažeikytės, pelnytas apdovanojimas – pripažinimas už didžiausią sukuriamą vertę už pinigus – yra vienas svarbiausių pasiekimų, kuris ir atskleidžia, kaip prekybos tinklą vertina pirkėjai.

„Mūsų pranašumas – privatūs prekių ženklai, sudarantys kone 90 proc. asortimento. Todėl pirkėjams galime pasiūlyti itin gausų prekių pasirinkimą: nuo maisto prekių kasdieniam stalui iki produktų namų ruošai, vaikams ar laisvalaikiui. Be to, ne vienerius metus glaudžiai bendradarbiaujame su vietos ir užsienio gamintojais, todėl galime itin greitai reaguoti į rinkos pokyčius. Visa tai lemia, kad mūsų pirkėjai gali įsigyti aukštos kokybės prekes, nedarant jokių kompromisų dėl kainos“, – teigia K. Mažeikytė.

Dar šiemet prekybos tinklas „Lidl“ Lietuvoje buvo išrinktas geriausią kainos ir kokybės santykį siūlančiu prekybos tinklu ir įvertintas pagrindiniu „Best Buy Award“ medaliu. Šį apdovanojimą, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikė tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias“.

Tarptautinio „Best Buy Award“ tyrimo metu apklausos dalyvių prašyta nurodyti, kuris prekybos tinklas jų ar jų artimųjų nuomone siūlo geriausią kainos ir kokybės santykį. Lietuvoje dauguma respondentų atsakydami į šį klausimą įvardijo būtent „Lidl“ prekybos tinklą.

Tarp socialiai atsakingiausių ir drąsiausių

Didžiausią vertę už pinigus sukuriantis bei vienas mylimiausių prekių ženklų Lietuvoje „Lidl“ įvertintas ir kitose kategorijose: jis pelnė sidabrą kaip vienas socialiai atsakingiausių prekių ženklų. Jis taip pat yra tarp TOP 10 žaliausių prekių ženklų.

Tuo metu drąsiausių prekių ženklų kategorijoje „Lidl“ pateko tarp penkių geriausių ir aplenkė kitus mažmeninės prekybos tinklus. Be to, jam atiteko ir specialus Lietuvos marketingo asociacijos „LiMA“ apdovanojimas.

„Prekybos tinklo „Lidl“ atėjimas į Lietuvą gerokai sujaukė iki tol ramią ir kiek nuobodžią mažmeninės prekybos rinką. Vos per septynerius metus Lietuvoje „Lidl“ tapo vienu iš trijų mylimiausių prekių ženklų, ir tam reikėjo drąsių sprendimų. Kito kelio nebuvo – turėjome imtis drąsos visuose plėtros lygiuose. Tačiau svarbiausia, kad dėl šių drąsių sprendimų galiausiai laimi pirkėjas, gaudamas geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje“, – tvirtina „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė K. Mažeikytė.

Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 70 prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvių 26-iuose šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.

Kontaktai žiniasklaidai

Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamentas
bendraukime@lidl.lt

Pasidalinti

Daugiau